نانو لوله‌های کربنی و ABINIT

فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ

نانو لوله‌های کربنی و ABINIT

فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ

نانو لوله‌های کربنی و ABINIT

بسم الله الرحمن الرحیم

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .

نام نیکو گر بماند ز آدمی/ به کز او ماند سرای زرنگار

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .

نسیم مرادی، کارشناسی ارشد فیزیک اتمی مولکولی

علاقه مند به ساختار و خواص نانولوله های کربنی هستم
در این وبلاگ مطالبی که در مورد این ماده
مطالعه کرده م رو قرار می دم
برای نمایش فرمول ها بهتره از مرورگر IE استفاده نکنید
دوستان عزیز خوشحال میشم نظراتتون رو در مورد هر مطلب بدونم
ولی در سیستم بلاگ امکاناتی برای پاسخگویی به نظرات خصوصی نیست، ممنون میشم نظرات خصوصی ارسال نکنید.

اولین بار این وبلاگ رو فقط به این دلیل زدم
که مطالب پایان نامه م رو توش بریزم
شاید در فضای مجازی بدرد کسی بخوره ^_^

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .

پیشاپیش از نگاه شما سپاسگزارم.
کپی مطالب آزاد است.

برای دانلود چند کتاب مفید به منوی دانلود کتاب مراجعه کنید.

نظرات  (۱۷)

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۱ امین آبشناس
سلام
از فیزیک چیز زیادی سر در نمیارم اما احساس می کنم اینجا، فضای قشنگی حکم فرماست
که این مهم، جای تحسین داره
پاسخ:
به به سلام آقا آبشناس
تشکر که تشریف اوردید
ممنون نظر لطف شماست ^_^
سلام نسیم جون . حالت خوبه؟ کارای خرداد تموم شد به سلامتی؟

نمیدونم چرا حس میکنم گرفته ای؟ نیستی ... کوشی؟  

بیخبرمون نذار قربونت :)
پاسخ:
سلام به به یار همیشگی ^_^
یدفعه ای شد رفتم اصفهان حال و هوایمان عوض شود
 دیروز برگشتم
مرسی از احوال پرسیت :-)
۰۵ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۰ مهدی حاجلو
سلام اجی خوبی چه خبر خوشی ؟ از دوستان چه خبر
پاسخ:
سلام اقا حاجلو خوبم شما خوبید؟ خانواده خوبن؟
بچه ها قضایی متین کبیری صفریان و ... حالشون خوبه سلام دارن خدمت تون.
سلام بر همه! خوبین ؟خوشین؟

اومدم نسیم ک نگی نیومدی وبم!والا

تازه میری اصفهون ب مام نمیگی!!!!!:((
با آجی الماسی میریم مشهد یو هم بیااا خووووو:))))
پاسخ:
سلام ابجی بت اس میدم بحرفیم
واااااااا یادت نیس بت گفتم دارم میرم اصفهان ی عالمه درباره ش حرفیدیم
 آلزایمری شدی Oo :هه:
کی میرید مشهد؟
ماره رمضونه
خواستم شب قدرو اونجا باشم ولی حیفه ثواب روزه رمضان زیاده بریم می پپره
بعد ماه مبارک ان شالله می روم.
من ک فک کنم تمام دوستان سرامدی نزدیک مو دیدم
فقط شما دو تا موندید.
اگه 40 شب نماز شب بخونید قسمت تون میشه منو ببینید :هه:
علیک سلام به همه :دی

وظیفه ست نسیم جون . هنوز زحمتایی که واسه کتابا کشیدید یادمونه :)

خانوم صفریان راست میگناا  ... مشهد بیاید هم زیارت امام مهربونمونه  هم توفیق زیارت دوستان :)


پاسخ:
سلام مجدد
واااای نگو ک اون اصلا کاری نبود دیگ بعدش تحریم کردی ها گفته بودم بازم کاری بود بگو ^_-
نمیدونم کی می خواید برید که :هی:
اصن این اخریا قرار بود نرم اصفهان برم مشهد که دیگ دیدم قول دادم و رفتم اصفهون.
خوب بود شهر تمیزی هست.
مشهد هم ک حتما تو تابستون میرم ان شاالله.
۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۲:۰۷ مهدی حاجلو
هی ... 
پاسخ:
واااا چی شده؟ Oo
تو وب آجی الماسی هم گفتم!هیچی نمیخوام ی پراید بهم بدین!والاااااا!!!

...
سلام جناب حاجلو! احوال شما؟! خونواده خوبن؟!

چ خبر از محمدرضای گل؟!


پاسخ:
Oo
لطف داری نسیم جون :پانکراس:

خانوم صفریان :جزایر قناری:

سلام و ارادت آقای حاجلو . چیزی شده ؟!
پاسخ:
نمی دونم اقا حاجلو چشونه دیگه هم که نیومد پاسخگو باشه :O
ان شاء الله هفته اول شهریور ... البته از 13 مرداد دیگه  مهمون دیار امامم :)  هر وقت اومدید یه ندا بدید شاید بودیم :)
پاسخ:
صفریان هم گفت هفته اول شهریور
باوشه ان شالله می اییم
شوماها 40 شب نماز شب فراموشتون نشه بلکه سعادت دیدار نصیبتون شه :هه:
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۱:۴۶ مهدی حاجلو
خیلی دلم گرفته بود اجی ببخشید ناراحتتان کردم 
یک مدتی هست بچه ها خیلی بدبیاری میارم 
یکمی برام دعا کنید 
خانم صفریان به ما سربزن اجی ممنون که پیدام کردی
پاسخ:
عه عه
زندگیه دیگه همیشه که خوشی نیست
ان شاالله همه چی براتون رو براه بشه.
باشه نسیم جان اگه حالی بود نماز شبم میخونیم :پی

آقای حاجلو حتما دعاتون میکنیم و ان شاء الله به زودی زود اوضاع بهتره میشه .
این نیز بگذرد ...
پاسخ:
تقبل الله احسنتم احسنتم :هه:
راستی نسیم جون وبلاگمو حذف کردم و الان حس آزادی بهم دست داده :))

از این به بعد هر وقت نت بیام براتون همینجا نظر میذارم .

آخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــش :دی

پاسخ:
اوااااااااااااااا خیلی حیف بود دختر :(
باوشه هرجور راحتی
ببین مللت با چ چیزایی ازادی بشون دست میده ها :هه:
موفق باشی میسی ^_^

سلامی دوباره!

خواهش میکنم جناب حاجلو!

امیدوارم بزودی همه مشکلاتتون حل بشه!:) اگه لایق باشیم براتون دعا میکنیم!

...
نسیم میبینی مردم چجوری میشن بمب هیروشیمااااا!!!! افسوس! عمق فاجعه رو نمیدونه!!!

پاسخ:
خخخخخ یعنی گفت حذف کردما تو دلم گفتم ابجی شاکی میشه شدید
بمب هیروشیما رو خوب اومدی :هه:
ولی حیف بود بنظرم
بالاخره لحظاتی از عمر ادمی براش رفته 
تکبیر Oo

=))
هیرو که به معنی قهرمانه ، شیما هم که اسم ایرونیه 

نتیجه : شیمای قهرمان

تایید میکنم  که عمق هیچ فاجعه ای رو نمیدونم  [ روم به دیوار ]
پاسخ:
خخخخخخخخخ
واقعا که :هه:
صد رحمت به هیروشیما (شیمای قهرمان) :فرار:
وبمو برگردوندما 

ترمیم هیروشیمایی !
هر چند اصلا دوست ندارم کل مطالب گذشته شو برگردونم . بس که آدم تنوع طلبی ام !
پاسخ:
ای سست عنصر 
چرا این کارو می کنی اخه
این همه مطالب چرند و معصیت دار تو نته
مطالب تو ک خوب بود میذاشتی بمونه
با ارزوی موفقیت ^_-
راستی قالب نو مبارک 

شما هم که تنوع طلبی  :دی[پیدا کردن شریک جرم]
پاسخ:
خخخخ مرسی
خودم خیلی دوست نداشتم عوضش کنم
اومدم به بینندگان احترام بذارم :حقوق متقابل: :خخ:

هنوز منو نشناختیا
به سست عنصر گفتم زکّی! قابلیت تصعید شدنم دارم!

منمون :)
کدوم حقوق متقابل؟! من که از قالب قبلی راضی بودم! و این یعنی هیچ مشکل حقوقی نداشت!


پاسخ:
پس الان شناختمت هههه

فعلا بذا این قالب بمونه 
اون قبلی هم هست
با ی کلیک میشه اون قبلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی